Iemand ervaring met Leiden als shopping stad? Zijn er genoeg leuke winkels om een dagje door te brengen? Tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2K

Antwoorden (3)

je kan in leiden zeker een leuk dagje doorbrengen.
p woensdag heb je een kleinere, en op zaterdag een grote markt in het centrum.
de haarlemmerstraat is de winkelstraat, 1 km koopplezier afficheren ze.
veel ketens daar, maar ook een paar aparte winkels.
in de breestraat, die paralel loopt aan de haarlemmerstraat, vind je veel boekenwinkels, waaronder de slechte.
de straatjes daar weer achter zijn het terrein van de bric en brac, en de vintage winkels, en ook een toko.

Toegevoegd na 1 minuut:
of is het nou de slegte? ;s
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Slegte
Ik heb in Leiden opgegroeid en tja winkels... Ze hebben 3 H&M's misschien vind je dat wat? :P Als je echt lekker wil shoppen ben je beter af in grotere steden zoals Den Haag of Rotterdam. Daar heb je veel meer winkels en vaak ook veel groter. In Leiden is er niet geweldig veel keus. Maar het mooie is wel dat alles op een straat ligt, dan hoef je niet een heel spinnenweb af te lopen zoals in Den Haag.

Maar een keer in de zoveel jaar is wel leuk denk ik :P

Tips voor leuke winkels: loop die straat gewoon af, je ziet altijd wel iets leuks :)

Toegevoegd na 1 minuut:
De straat waar ik het over heb is trouwens de Haarlemmerstraat, je hebt inderdaad ook de breestraat, maar daar is bijna niks op jo, een paar kledingwinkels en ze liggen ook nog eens ver van elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een gezellige studenten stad. een goede grote winkelstraat. maar wel veel gericht op studenten......
je kan er wel een goede middag vertoeven hoor.