Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben goed in volleyball en in schrijven en ik ben ook niet dom wat voor beroep past er bij mij behalve schrijver en volleybalster plz help me !!!!!!

het maakt mij niet uit wat voor geld als je er maar van kunt leven en een beetje een leuk beroep voor een vrouw

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
893
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk, dat is nou scherp!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, als ik jou was zal ik eerst, voordat ik me druk ging maken over een baan, aan zelfreflectie doen. Je schrijft namelijk verre van goed.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je bent 10 en nog erg jong om nu al te bepalen wat je kan en wat je niet kan...je kan het beste nog even wachten maar als je zo graag antwoord wilt.. word hartchirurg :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje voor dit handige antwoord ben nu ik dit schrijf trouwens 11 XD iedereen was hartstikke handige antwoorden maar die van u vond ik het best!!!

Andere antwoorden (4)

Sportjournaliste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boeken gaan schrijven over volleyballen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met alleen deze informatie, kan ik niet zeggen welk beroep het best bij je past. Doe eens een beroepskeuze test. Wie weet komt daar iets meer uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor jou lijkt me modeontwerpster het beste beroep,want je bent erg creatief!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding