Waar word jij hebberig van?

Spul wat je eigenlijk nergens kunt laten, of je hebt er al zat van en je kunt er niks mee, maar als je het ziet moet je het hebben. Heb jij dat ook?
Voorbeeld? Een mooie zonsondergang vastleggen op de gevoelige plaat. Een aparte schelp op het strand.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (8)

van het leven, daar krijg ik geen genoeg van, het doet zo´n pijn alleen al om te leven en ik doe het zo graag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dat in de ijzerwarenhandel.
De allerduurste gereedschapssetjes zou ik graag meenemen. Doe ik ook af en toe.
Maar meestal tel ik tot 10....
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en dan neem je er ook 10?
AWM
14 jaar geleden
LOL. Ik tel tot tien en probeer mijn geld in mijn zak te houden....
Bij de slijterij, als ik op zoek ben naar bijzondere en/of nieuwe bieren.

Ik wil dan bijna hetzelfde zeggen als dat meisje van de reclame die voor een heleboel taarten staat en niet kan kiezen: "Ik wil ze allemaal!".

Meestal ga ik toch met een selectie naar huis, omdat ik anders ruzie krijg met mijn portemonnee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een enorme esteet, wat dat ook moge zijn. Ik zoek net zo lang naar dingen tot ik een prikkeling op mijn tong voel. Op dat moment weet ik dat het exact is wat ik bedoel en dus wil hebben. Ik proef als het ware dat iets goed is en soms komt dat spontaan en dan ben ik erg hebberig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dvd's. Steeds als ik in een dvd-winkel ben wil ik zo 6, 7 films meenemen die ik wil zien. Meestal kan ik me inhouden en beperk ik me tot 1 of 2. Desondanks heb ik thuis een stuk of 10 nieuwe films liggen die ik nog moet kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
macht, de absolute macht muahhahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ehh, schoenen. Heb een aparte kast laten bouwen, maar die is nu vol. In m'n schuur staan tassenvol die ik nergens kwijt kan. Toch blijf ik kopen. Heb nu net op internet weer een paar aangeschaft. Bad lala!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb echt een tassen-tic.
Als ik een leuke zie moet ik 'm hebben.