Nee, tenzij het een eeuwige slaap is. Lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn bepaalde stoornissen waar je hersenen ineens inactief raken, dus slapen terwijl jij je ogen open hebt. Alleen normaal is het zo dat mensen niet kunnen slapen door het licht dat jij in je ogen ziet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan niet je kan wel in je slaap je ogen ongemerkt opendoen zei m'n moeder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, een vriendin van mij slaapt altijd met haar ogen open. Het kan dus wel degelijk. Alleen je ziet aan de ogen dat ze geen reactie geven en dat ze in slaapstand zijn(bewegen kort heen en weer de hele tijd).

Toegevoegd na 1 dag:
Oké, maar zij alt ook me haar ogen open in slaap. Ikzelf, bedenk ik mij net, ben ook met ogen open, staand in slaap gevallen. Dit was tijdens de ontgroening waar we dagen geen slaap kregen. We moesten blijven staan anders werd er tegen in geschreeuwd en alles. Ik was niet de enige de toen staand in slaap viel. Je begint eerst te hallucineren en vervolgens slaap je gewoon, maar je ogen blijven open. Antwoord op je vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen antwoord! je kunt wel met je ogen open slapen, niet inslapen
ja dat kan dan ben je gewoon van de wereld het lijkt dan als of je wakker maar
dat ben je niet dat ziet er echt vaag uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Oogleden zijn er voor het afsluiten van licht (oa) maar je hersenen kunnen de informatiestroom vanuit je ogen ook gewoon afsluiten. Dan komt er ook geen licht binnen.