ik kan er absoluut niet tegen als mensen mij vals beschuldigen, ookal is het van de lulligste dingetjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

bij onwaarheden en onredelijkheden, dan kan ik de verleiding bijna niet weerstaan...

grrrrrrrr...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je mij vals beschuldigd van iets dan kan het best wel eens zo zijn dat je een Big Fu**ing Problem met mij krijgt...

Om het maar even genuanceerd te zeggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad
Als er een antwoord van me zonder goede opgave van redenen wordt weggemodereerd.
Gebeurt niet zo vaak, maar toch...
Wat een moderator niet beseft, is dat een gebruiker erg zijn zijn best doet om een mooi antwoord te schrijven.
En dan een mailtje te krijgen met 'Je antwoord voldoet niet aan de richtlijnen'..... Grrrrrrr....
14 jaar geleden
Als ze mijn antwoorden totaal verkeerd begrijpen, dan komt er rook uit mijn oren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe ik bedoel?Nou als je heel erg je best doet om een waardevol antwoord te geven en sommige nemen niet eens de moeite er even over na te denken en kraken het meteen af
Als ik een vriendin heb die het nodig vindt om te pochen over vroegere sexuele escapades of andere geromatiseerde verhalen over ex-en etc..., onder het mom van 'Ik wil gewoon mijn geschiedenis met je kunnen delen en mijzelf bij je kunnen zijn...'

Uhuh... right... ;-)