waar kan ik het beste een iphone glaasje kopen?

ik wil zelf mn iphobe glaasje vervangen, hiermee bespaar ik geld en tijd, ik wil er een kopen van rond de 40-50 € en ik moet kunnen betaln dmv rembour...het liefste inc digitizer,
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet dat het niet makkelijk is om zo'n glaasje te vervangen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Andere tip, koop een kapotte iPod waar het scherm nog wel heel van is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK WEET HET IK WEET HET ik krijg altijd van die waarschuwingen maar als ik m mol is t mijn schuld en nee ik koop geen kapotte ipod dan ben ik duurder uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op
Marktplaats

Het beste antwoord

Het beste kun je ze op eBay kopen. Heb ik laatst ook gedaan, een schermpje voor 1 dollar terwijl ze in de winkel 129 euro kosten. Zelf vervangen is ook te doen, maar bestel dan ook meteen tools en tape. Zoek op iPhone 3GS digitizer als je een iPhone 3 hebt. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnx ik ben gelijk gaan kijken en ik ga het volgende week bestellen heel erg bedankt mn glas is voor de 2de x gebroken en ik loop er al 2 maanden mee

Andere antwoorden (2)

Gaat je niet lukken. Vergt veel profesionaliteit en aangezien je het een glaasje noemt terwijl het een scherm heet gaat het je niet lukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik verkoop touscreen digitizers 3g of 3gs? Meer info
Mail me naar Tim_deking@hotmail.com tevens repareer ik
Mvg