hoe weet ik zeker dat mijn vriendin paranormaal begaafd is?

mijn vriendin zegt dat ze geesten ziet, maar ik weet niet of dat waar is. ze was een keer bij een (anderen) vriendin aan het eten en zag iemand aan tafel zitten en vertelde hoe hij eruit zag, toen die (anderen) vriendin op een foto keek, bleek het een opa te zijn van haar. maar het kan toch ook zijn dat zij (zij die geesten ziet) die foto stiekem ook al heeft gezien en een grap uithaalt..hoe weet ik zit zeker? als ik het haar vraag geeft ze het toch niet toe

Weet jij het antwoord?

/2500

Je weet zeker dat ze *niet* paranormaal begaafd is. Het bestaan namelijk geen paranormale mensen.

Ze haalt grapjes uit, of ze is erg in de war. Ik zou haar naar de huisarts sturen. Paranormaal bestaat niet.

het zou heel goed kunnen dat ze t wel heeft gezien, ik zie ook regelmatig dingen die ik liever niet zie... dus er is geen reden om je vriendin NIET te geloven...

De grens tussen paranormaal en abnormaal is erg 'wiebelig'. Je weet het volgens mij dus nooit zeker....

Omdat er geen enkele zekerheid bestaat over de realiteit van paranormale verschijnselen zul je nooit zekerheid kunnen verkrijgen over de waarheidswaarde van de paranormale begaafdheid van je vriendin. Maar ook onder de aanname van de realiteit van wat de paranormale waarnemingen' ons voorschotelen zul je nooit zeker weten of de paranormale gaven van je vriendin echt zijn. Zekerheid is sowieso iets dat zeer moeilijk te bereiken is als je eerlijk en logisch naar je denkbeelden kijkt.

het is heel moeilijk te checken.zeker als je er zelf niet in gelooft.ik weet dat het kan omdat ik het zelf heb gezien, en nog vind ik het moeilijk om het als een feit te accepteren, dat ik een geest gezien heb. Ik blijf zoeken naar logische verklaringen terwijl ik het toch duidelijk gezien heb. Ik was aardig geschrokken, en zou niks liever willen dan een nuchtere wetenschappelijke verklaring.maar die is er niet.dus wat ik wil zeggen, sluit niet uit dat ze de waarheid verteld,want het is heel goed mogelijk.

Bel bij haar aan. Als ze roept wie is daar, wordt je in de maling genomen.

laat haar de lottogetallen invullen.

Dat weet je strikt genomen niet. Maar als iemand roept paranormaal te zijn, en dat 'bewijst' door iemand te omschrijven van wie nota bene op dat moment een foto in de ruimte staat, zeg ik: HOAX! Dat is zoiets als wanneer ik beweer helderziende te zijn, met als bewijs dat ik weet dat jij in de buurt van een beeldscherm zal zijn als je mijn antwoord leest. Je vriendin heeft ontdekt dat mensen je heel interessant vinden als je zegt geesten te zien, en ze houdt van de aandacht die ze daardoor krijgt. En dat is haar niet eens kwalijk te nemen. Wie wil er nou niet zo af en toe in het middelpunt van de belangstelling staan? Maar als goede vriendin zou ik haar niet aanmoedigen. Laat haar liever merken dat ze geen spookverhalen hoeft te verzinnen om aandacht te krijgen.

Dat weet je nooit zeker. Zelfs als ze denk dat ze ze echt ziet, kan ze ook gewoon psychisch niet normaal zijn.

Dat iemand zegt geesten te zien, overtuigd mij niet, dat ze paranormaal begaafd is. Zoals suzyQ al aangaf, het is uiteraard makkelijk, om een foto te omschrijven, maar in jou verhaal word niet echt duidelijk, of die foto volledig zichtbaar was voor iedereen. De meeste mensen die beweren paranormaal begaafd zijn, kunnen veelal details toelichten, die bijna niemand weet, dan alleen een omschrijving hoe iemand uitziet, Een bepaalde zin, die alleen opa gebruikte, een bepaalde beweging, enzovoort. Ik laat het in het midden, of daadwerkelijk mensen dingen kunnen zien, of horen, of weten, zoiets is een persoonlijke opvatting, waar je in geloofd of niet. Maar inmiddels heeft internet hierop ook zijn invulling gegeven, waar je zelfs een test kunt doen, om te kijken, of je paranormaal begaafd bent.. Spiritplaza is wel een site, die zeer educatief is, voor mensen die geïntresseerd zijn in ales wat met spiritueel gebeuren te maken heeft.

Bronnen:
http://www.spiritplaza.org/testen/paranorm...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100