Letter I i

Kunnen jullie me helpen ik ziek nog voorwerpen met de letter i mijn kind moet iets naar school brengen beginnend met i

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat dacht je van een Identiteitsbewijs ??

ideaal idee identiek iedereen iemand iglo import indeling indiaan individu ingrediënt inkt innerlijk insect instelling instrument interesse introductie invalide inwoner irritatie islam

Bronnen:
http://www.muiswerk.nl/WRDNBOEK/LTR_I/INHOUD_I.HTM

"ik"- dus als je kind zelf gaat is dat al genoeg ;p iep; iglo ;ijs; ijsbeer; ijsbergsla; ijswafel; ijzer; imitatie-wat-dan-ook; Indiaan; informatie; inmaakpot; insect; inzending; isolatietape.

Wat voor "iets" kan een kind mee naar school nemen? "IJs" smelt, dus dat is niet handig. Een "ijsmuts" ligt misschien wel in de kast. Of uit de keukenla een "ijslepel" of "ijsschep". Uit de voorraadkast een pak "ijsthee". Of uit de gereedschapskist een stukje "ijzerdraad", (een "ijzerzaag" lijkt me te gevaarlijk).

Ibis

Inlegkruisje (hoewel dat mss allemaal vragen oproept... Wel lekker plat, inlegzooltje is 'makkelijker'. Inline skates, een blaadje of papieren zakdoekje met een (droge) inktvlek, inktpatroontje van de vulpen, inktjetprinter :) instant puree, pudding, soep. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100