Letter I i

Kunnen jullie me helpen ik ziek nog voorwerpen met de letter i mijn kind moet iets naar school brengen beginnend met i

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
28.2K

Antwoorden (6)

Wat dacht je van een Identiteitsbewijs ??
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat een beetje ver voor een kind denk ik.
MissBiggie
13 jaar geleden
Ik bedoel er verder niks mee. Hoeft toch niet perse haar id-kaart te zijn ...
ideaal
idee
identiek
iedereen
iemand
iglo
import
indeling
indiaan
individu
ingrediënt
inkt
innerlijk
insect
instelling
instrument
interesse
introductie
invalide
inwoner
irritatie
islam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
Hmmm, ik dacht dat de vraag ging over voorwerpen om mee te nemen met een ''i'' Deze voorwerpen zijn niet allemaal mee te nemen.
Amadea
13 jaar geleden
De meeste van die woorden kan je niet als voorwerp mee naar school brengen, dus dit is niet zo'n geweldig antwoord.....
MissBiggie
13 jaar geleden
psies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk al zitten er wel een paar tussen die hij kan meenemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ooh sorry ik had de vraag niet goed gelezen! ik dacht dat hij gewoon allemaal woorden met de I moest hebben, wat dacht je van een i-pod?:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahah zal ik is wat zeggen, hij heeft wel mijn iPhone nagetekend. Dus wel leuk bedacht. Thanx
"ik"- dus als je kind zelf gaat is dat al genoeg ;p
iep; iglo ;ijs; ijsbeer; ijsbergsla; ijswafel; ijzer; imitatie-wat-dan-ook; Indiaan; informatie; inmaakpot; insect; inzending; isolatietape.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor "iets" kan een kind mee naar school nemen?
"IJs" smelt, dus dat is niet handig.
Een "ijsmuts" ligt misschien wel in de kast.
Of uit de keukenla een "ijslepel" of "ijsschep".
Uit de voorraadkast een pak "ijsthee".
Of uit de gereedschapskist een stukje "ijzerdraad", (een "ijzerzaag" lijkt me te gevaarlijk).
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje wat een super goed idee dank je wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi!
MissBiggie
13 jaar geleden
Ja, kan je ook makkelijk meenemen
Inlegkruisje (hoewel dat mss allemaal vragen oproept... Wel lekker plat, inlegzooltje is 'makkelijker'. Inline skates, een blaadje of papieren zakdoekje met een (droge) inktvlek, inktpatroontje van de vulpen, inktjetprinter :) instant puree, pudding, soep. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel +