Kan een geest tijdsloos reizen?

Bij programma's als Derek Ogilvie worden mesne vaak vergezeld door overleden dierbaren. Als ze na de show weer naar huis gaan gaan de geesten ook mee. Als ze op vakantie gaan waarschijnlijk ook.
Stel dat een zus van mij nu 500 km van mij verwijderd is, kan dezelfde geest dan zowel bij mij als bij haar zijn of moet hij/zij op en neer reizen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus als ik lig te copuleren met mijn vrouw, is mijn dierbare overleden vader er ook bij? Getver.

Antwoorden (5)

Om in jou lijntje door te gaan, je hart en de plek die de geest daar in neemt zorgt voor een soort poort waardoor de geest zich kan manifesteren. De locaties waar de geest die bij jou hoort aanwezig kan zijn is rond jou en alle andere personen die hem of haar een speciale plek geven. Iets anders dan deze mensen bestaat er niet in hun wereld. Vandaar dat ze schijnbaar tijdsloos reizen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan, dat gaat met afstemming... Je stemt je af op een plek en als je klaar bent met afstemmen, dan ben je daar... Zo werkt dat...
En weer naar huis, is afstemmen op thuis... en je bent er...

Toegevoegd op 21-05-2009 19:56:42
En als je er jezelf in traint kun je zo ook reizen als je zelf overleden bent... BRON: de boeken van Jozef Rulof... Hij legt dat uit in een reeks van 31 boeken, over allerlei onderwerpen waaronder ook reizen wanneer je overleden bent...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, niets van dat alles.
Mensen worden voor het lapje gehouden.
Geesten bestaan niet.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je dat onomstotelijk bewijzen?
AWM
14 jaar geleden
Nee, evenzeer als het tegendeel.
Maar meestal moet je bewijzen dat iets wel bestaat. Er bestaan namelijk meer dingen niet dan wel.
Maar dat laatste kan ik ook al niet bewijzen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beetje flauw van mij natuurlijk. :-) Door jouw antwoord moest ik denken Richard Dawkins, de bekende atheïst en wetenschapper. Hij kan en wil niet 100% uitsluiten dat god bestaat. Hij redeneert zo: ik kan niet bewijzen dat god niet bestaat, maar ik acht de kans dat hij wel bestaat, vele, vele malen kleiner dan de kans dat hij niet bestaat.
Een echte wetenschapper dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
erg geest-ig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, wat heb je aan je pincode in het hiernamaals?
Snap de vraag... maar wat is tijd? Ik ben ervan overtuigd dat diegene die je lief hebt(of was) altijd in verbinding met je staat. Er is zoveel meer. Lang verhaal maar om de vraag te beantwoorden, ik denk dat ze geen vliegtuig moeten pakken om ergens anders te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is hierna geen tijd meer. Je kunt je dus feitelijk overal ophouden.