Wat houd verdiepen in?

Als verdiepen in een complottheorie

Toegevoegd na 3 minuten:
En hoe verdiep je je in een complottheorie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Alle informatie die je er over kan vinden, tot je nemen en zelf tot een conclusie komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ha, die Djimme;

Dat je begint met gezond wantrouwen en een flinke dosis nieuwsgierigheid de officiële lezing van een gebeurtenis in twijfel te trekken. Je vervolgens afvraagt "Wie had(den) er profijt bij die gebeurtenis?". En steeds onthoudt dat de waarheid soms vreemder is dan de fantasie, niet alles altijd is wat het lijkt en dat de grootste leugens vaak het makkelijkst worden geslikt door de grootste massa's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle mogelijkheden tot op de bodem uitzoeken.
Ergens helemaal in opgaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verdiepen:
* Meer diepgaand beschouwen
* Er diep over nadenken.
* Er geheel in opgaan.

1) Ernstig wijden aan 2) Inspannen 3) Intensiveren
4) Uitdiepen 5) Vergroten 6) Verinnerlijken

Zo veel mogelijk over die complottheorie lezen en vooral van verschillende kanten bekijken. Er over nadenken. En dan je eigen mening vormen.