laserkraft 3d veters

ik zat laatst die clip te kijken (vindt het een vreselijk nummer, btw), maar ik vond die gozer wel erg stoere veters in z'n sneakers hebben. dat ze oranje zijn is niet zon probleem, maar ik wil graag weten of deze veters fluoriserend/glow in the dark(achtig) zijn. of dat ze gewoon met spul bespoten zijn, om daarna voor blacklight te houden. binnenkort moet ik gewoon ff langs de footlocker om zulke veters te halen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

je hoeft niet langs footlocker kijk maar.

http://www.partystuff.be/detail.php?item=PS150CN-Bl&hoca=Fun Stuff&suca=Cool Neon Draad&screen=&zoek=
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helaas zijn dat niet de veters waar ik naar op zoek ben.
LED is niet wat ik zoek, toch bedankt