Kan ik dit ergens (laten) repareren?

Zie foto! Moet ik dan bij een kledingmakerij zijn of kan dit relatief makkelijk zelf worden genaaid? Het betreft een windscherm voor een cabriolet waarvan de stof uit de zijkant is gescheurd.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Overig
1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Gezien je deze vraag stelt, denk ik dat je niet handig bent met naald en draad, als je dit niet door de fabrikant/leverancier van het windscherm wil laten repareren of vervangen, lijkt mij dat je hiervoor het beste terecht kunt bij een zeilmakerij. Zij zijn gespecialiseerd in het repareren van dikkere waterdichte en waterafstotende materialen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het klopt inderdaad dat ik zelf niet heel handig ben met naald en draad. Gelukkig ken ik wel mensen die daar beter in zijn. Mocht dat niet lukken dan weet ik nu in ieder geval waar ik terecht kan. Bedankt!

Het beste antwoord

Zo te zien is het AFgescheurd. Dat betekent dat je het er niet weer tussen kan naaien, et zit tussen het stiksel een reepje stof dat je te kort komt als je het stiksel loshaalt. Met een goede naaimachine en een leer-naald is het wel zelf te repareren, maar met kunst en vliegwerk. Als je het mooi wilt hebben zou je naar een zeilmakerij moeten gaan.