Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is mijn lappie zo traag terwijl ik een supersnelle glasvezeldinges heb en ook mijn telefoon gewoon snel doet?!

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
555
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor lappie heb je? Draadloos of met draad? Hoe oud is de lappie? Als je een snelle glavezeldinges hebt (haha) dan moet je lappie dat wel kunnen verwerken natuurlijk.
Is alleen het internet langzaam of de hele computer? Wacht op info............

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Misschien moet je je lappie een keer wegbrengen en schoon laten maken. Hij kan behoorlijk vol zitten met spyware waardoor processen vertragen. Een virusscanner werkt ook vaak heel vertragend. Die hebben wij er op al onze pc's en Mac uitgeknikkerd. Een keer per jaar gaan de comps van onze gamende en msn-ende zoons naar een computer-reparateur en deze schoont het hele zaakje weer op voor ca 30 euro. Daarna zijn ze weer als nieuw.Mijn man zit niet op msn of game-sites en heeft nog nooit een virus gehad, de afgelopen 3 jaren! Zonder virusscanner en een razendsnelle comp.
Het is maar een idee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moet jouw Lappie met kerst hetzelfde lot ondergaan als Flappie. Want hij is oud en daarom niet meer up-to-date en dus niet zo snel als de huidige apparaten. Ook verdient het aanbeveling een snellere router aan te schaffen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ligt aan je pc/laptop, die traag is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding