Ik weet dat je dronken kan worden door whiskey in je ogen te druppelen maar werkt dit ook met cuarenta y tres en hoe kan je dit het beste doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (5)

Kan in principe met elke alcoholhoudende drank. Dus ook met quarenta y tres. Het beste kan je t langzaam in je oog druppelen, niet gieten. Genoeg knipperen. Anders blijft t op je oog liggen, en dat gaat snel irriteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom niet gewoon alcohol drinken in plaats van het risico je ogen te verpesten? Misschien geen antwoord maar toch..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een fabeltje. Het enige dat alcohol in je ogen doet is mogelijk permanente schade veroorzaken. Doe het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een onzin verhaal. Een rare 1 april grap. Alcohol in je oog gieten doet niet allen veel pijn aan je oog maar richt ook schade aan je oog en netvlies enzo. En dronken word je er niet van. Drank gewoon gebruiken waar het voor gemaakt is en op drinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enig idee hoe schadelijk dit is voor je ogen . Als je alcohol door een rietje drinkt wordt je ook sneller dronken , je hoeft niet stoer te willen doen want over een paar jaar of zels eerder als je zware beschadegingen aan je ogen hebt , ben je zeer zeker niet stoer