Waar komt dit spreekwoord vandaan? Wie heeft het bedacht? "If it smells like a dump, and it looks like crap, it probably is Eindhoven."

Ik vond het op http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Duck_proverbs

Bij het sluiten van de vraag: Dank voor alle antwoorden!

Antoni
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het te maken heeft met Duck (Donald), dan vraag ik me af of het geen Eendhoven moet zijn?
Antoni
14 jaar geleden
Leuke woordspeling!

Het beste antwoord

Eum, zo te zien wiki achtige website. Gewoon een Nederlandse gast die een grapje maakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In ieder geval iemand die er geweest is.

Zou trouwens ook Helmond kunnen zijn, maar misschien nog eerder Heerlen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Heerlen, waarom Heerlen?
Ik hoop niet dat je die site serieus neemt.
maargoed. Dit spreekwoord is waarschijnlijk bedacht door iemand die inmiddels niet meer in Eindhoven woont of werkt(of elke ander vorm van activiteit dat in eindhoven uitvoerbaar is waar diegene een hekel aan heeft)

Toegevoegd op 21-05-2009 13:14:44
het doet me wel denken aan het zinnetje "hmm, looks like dogshit. Smells like dogshit. Tastes like dogshit. I think it could be dogshit" uit Monty Python(als ik me niet vergis)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Die site serieus nemen is heeeeeeeeeeeeel lastig! Dat doe ik dus maar niet!
Als ik er ben dan kan ik alleen zeggen dat er veel vriendelijke mensen zijn. Er wordt wel wel veel gedaan aan het centrum, maar het is niet verkeerd. Er zijn wel veel bouwactiviteiten gaande (geweest?)
Maar ik heb er nog nooit van gehoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vast iemand die er nog nooit geweest is, of iemand die gefrustreerd is over het feit, dat zijn clubje al 5 jaar geen landskampioen is geweest.
Eindhoven is een geweldige stad!