Hebben jullie niets anders te doen?

Het maakt niet uit wanneer ik op G.v. kom, bepaalde personen zijn altijd bezig met puntjes binnen halen.Omdat er ook tijden bij staan, kan je zien dat sommige van de ochtend tot sávonds laat hier bezig zijn.Ik voel me soms bijna schuldig, als ik weer eens een paar heel leuke vragen gemist heb, die ook snel weer gesloten zijn. Maar ik heb en druk leven en nog zoveel te doen( ook leuke dingen) Ik kom altijd tijd te kort.Hoe doen jullie dat dan?? Heb je geen werk, geen gezin, geen andere hobby's, geen verplichtingen, geen onderhoud aan je huis enz enz
Ik doe het er bij, sommige doen niet anders.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee Ed, ik zou me maar niks aantrekken van die reacties op dat je meer punten hebt dan 99% van de andere gebruikers. Dat zijn mensen die pas van deze maand lid zijn, terwijl jij al van februari bezig bent. Als je langer erop zit en het volhoudt hoor je vanzelf bij de hoogste gebruikers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, ik zit al tijden boven de 90% en heb nog niet de helft van jouw punten :-)
Dus zoveel steld dat nu ook weer niet voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeps, steld=stelt maar dat lijkt me duidelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vraagje hoe komt U aan 232 punten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
232?? Ik denk dat je een getalletje gemist hebt

Het beste antwoord

Wie veel beste antwoorden geeft of positieve waarderingen krijgt scoort hoger zonder veel actief te zijn.

Het is wel een beetje verslavend, maar als het nieuwe er af is dan wordt het vanzelf minder. Als ik bezig ben dan moest ik toch al iets anders doen. Ik doe het er ook bij.

Toegevoegd op 21-05-2009 11:18:01
Ik ben dus al voor andere taken ingelogd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Hoi Eddijst, ik zie bij jouw profiel staan: "Deze gebruiker heeft meer punten dan ± 99% van alle gebruikers.", dus zou ik die vraag dan aan jou terug mogen stellen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha ha "Deze gebruiker heeft meer punten dan ± 99% van alle gebruikers."

Toegevoegd op 21-05-2009 11:22:01
Je schrijft: "Ik voel me soms bijna schuldig, als ik weer eens een paar heel leuke vragen gemist heb, die ook snel weer gesloten zijn." Beetje tegenstrijdig ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kirstenwind, al weer een tijd geleden heb ik de vraag hier gesteld: waarom zijn er zo weinig tuinvragen. Dus nogal wat mensen weten dat en verwachten dan ook dat ik daar antwoord op geef. Als ik dan zo een vraag mis en hij is te snel gesloten, denken ze al snel, waar is dan die eddijst dat bedoelde ik met me schuldig voelen
Nou ik heb in ieder geval nog veel andere, en zeker zo interssante zaken om handen. 'Jump' af en toe even langs GV en pik het leuke eruit. Punten zal mij een zorg zijn maar...., ik denk dat dat niet voor iedereen geldt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een paar weken geleden inderdaad last gehad van een verslaving hier. Nu is dat een stuk minder. Ik zit echter achter de pc om te studeren en kan ondertussen mooi bijhouden wat de nieuwe vragen zijn en daar even antwoord op geven als ik het antwoord weet natuurlijk.

Ondertussen lig ik hier ook wel eens een weekendje stil, of zoals dadelijk een paar uur als ik aan het schilderen ben.

Kort gezegd: ik kan het heel goed combineren met mijn andere bezigheden. Geen schuldgevoelens hier, hoewel ik het wel eens jammer vind dat ik op bepaalde vragen geen antwoord heb kunnen geven. Vooral als ik zie dat het goeie antwoord er niet bij staat, en de vraag toch gesloten is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas geen druk leven, maar een leven van rust, sereniteit en controle. Bezigheidstherapie om mijn gedachten niet vrij te laten reageren op mijn lichaam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe gaat ie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na twee weken vakantie bij mijn vrienden in witte pakken ben ik nu weer op de rit gezet. Zo goed als nieuw opgeleverd and ready re-use GV...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet uit de rails lopen hoor.
Ik bezoek GV in een pauze, als ik ergens moet wachten of zomaar tussendoor. Het meeste bekijk/beantwoord ik op mijn mobiel dus dat kan overal en altijd. Zo als nu op het toilet :-)
Het bepaald zeker niet mijn leven, maar ik kijk wel geregeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf op het toilet !........ en het bepaald niet je leven? .... Dan moet je lang op het toilet zitten, moeite met de stoelgang ? hihihi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zelfs
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan daar zo van genieten, even rust, even geen Papaaaaaa?
Mijn moment van de dag ;-)
Ik zal niet ontkennen dat ik globaal gezien tussen 6 en 20 uur antwoorden geef, of vragen stel. Dit neemt alleen niet weg dat ik verder op de dag niets anders doe. Gisteren heb ik zelfs nog een welverdiend middagdutje gedaan. Totdat mijn moeder me belde dat het internet niet werkte...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Starbless, wat een rijkdom dat je in staat bent een middagdutje te doen. Vroeger was dat heel gewoon zeker op het platte land. Het kan heel verkwikkend werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is nu het voordeel als je eigen baas bent...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of als je niks doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had ook nog gekunt ja...
Sommigen doen hun gezin erbij. En ik weet dat er zijn die met alle huismuizen 's-avonds rond de tafel antwoorden zitten te verzinnen (met een dobbelsteen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Binnen mijn mogelijkheden doe ik wat ik het liefste doe...

Daar zal ik niet de enige in zijn...

En omdat ik geen andere verplichtingen heb...

Iedereen moest eens beseffen hoe intiem interactie is...

Ik hou van interactie...

vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal gelijk xinix!
Tijdens mijn werk (in de IT) heb ik de site continue op de achtergrond aanstaan. Soms heb ik tijd, soms niet. Als ik tijd heb en een leuke vraag langs zie komen.

Voor wat betreft hobbies hoef je je bij mij ook geen zorgen te maken. Ik sport minimaal 5x per week, ik lees minimaal 1 boek uit per week, doe regelmatig spelletjes (online en gewoon rond de tafel), kijk tussendoor nog DVD's, onderhoud mijn contacten via de e-mail en... oh ja, ik slaap ook nog zo'n 6,5 a 7 uur per dag.

Wacht maar tot ik op vakantie ga ergens in november... dan ben ik misschien wel vier hele weken niet online...
(Je zult me misschien nog gaan missen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wissel www.goeievraag.nl af met het spelen van dit spelletje: http://freegames.thetechherald.com/?action=playgame&gameid=4237
Antoni
14 jaar geleden
Ik snap de vraag, aangezien er inderdaad redelijk wat actieve gebruikers zijn. Persoonlijk vind ik dat eenieder zelf moet bepalen hoeveel tijd hij/zij besteed aan zijn/haar hobby. Je gaat ook niet steeds binnenkijken bij de buren om te zien of ze TV aan het kijken zijn en daar dan iets van zeggen.

Als het echt een verslaving wordt (bijv. als antwoorden op GV een dagbesteding wordt), dan weet de persoon zelf meestal wel dat dat eigenlijk niet goed is. Zoals met veel verslavingen het geval is.

Het is echter niet aan ons om daar iets aan te doen. Want hoe bepaal je of het goed is dat iemand hier vaak actief is of niet. Waar ligt de grens en hoe weet je bij erg actieve gebruikers hoe iemand zijn echte dagbesteding is? Misschien is diegene thuiswerker of bijv. met de VUT. Antwoorden op GV kan dan juist de geest scherp houden en deze mensen helpen anderen door hun antwoorden op de gestelde vragen.

Ik denk dat de meeste gebruikers hier gewoon heel veel andere dingen te doen hebben, maar het juist fijn vinden ook deze hobby te hebben. En in een hobby gaat nou eenmaal tijd zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Biertje wat ik eigenlijk bedoel, dat sommige de hele dag op deze site tot in de nacht, maar het leven heeft toch ook nog zijn verplichtingen? Het kan toch niet alleen maar bestaan uit vragen stellen en antwoorden geven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben ik ook met je eens, zo moge blijken uit mijn reactie. Deze personen vallen in een 'zwart gat' wanneer GV ophouden zou te bestaan. Zoals met elke verslaving is dit iets wat je moet willen vermijden. Maar daar kunnen jij en ik weinig aan veranderen. In het leven liggen tenslotte allerlei verslavingen op de loer, niet alleen GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaar waar.
ik zit meestal op gv als ik vrij ben dus in het weekend en sávonds, daarnaast soms stiekum op mn werk (ssst)..en klopt verder heb ik iid geen leven. ach het zij zo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste wel, maar de mensen uit de Top 5 hebben inderdaad niets beters te doen. Veel van hen geven overal antwoord op, ook al is het geen antwoord op de vraag. Het is alleen maar punten scoren voor hen, vooral door te zanniken en onXiniXe dingen te vermelden...;-)