Nu opnieuw orienteren. dud..Vlgs verkoper moest ik een Asus K50IJ Sx485 kopen? Iemand ervaring hiermee? #durftvragen 2/2

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

De verkoper ontvangt provisie en geeft dus over het algemeen een advies waar hij het meest op vangt, hou dat in je achterhoofd. Wat wil je precies gaan doen en wat zijn je systeemeisen als je dat bij je vraag zet kunnen wij gericht antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DE Asus K50IJ Sx485 is een goed notebook, Hi tech en niet te duur. Of ik hem zou kopen is de vraag, maar dat hangt samen met mijn eisen.