Wat is de consequentie voor een huiseigenaar als een huurster van buitenlandse afkomst (Hongaarse) zich op dat adres inschrijft?

Toegevoegd na 10 minuten:
maakt het voor de belasting uit of er meerder sofinummers staan ingeschreven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Niets meer of minder dan wanneer er een Nederlander in zou trekken lijkt me.

Toegevoegd na 19 minuten:
Meerdere sofinummers op 1 adres heb je al heel gauw, een echtpaar of samenwonend stel hebben ook elk een sofinummer dus ik denk dat het geen verschil maakt voor de belasting dienst.
Als je een uitkering hebt zal het anders zijn, dan heb je inkomen uit je woning en dat zal je moeten opgeven bij de belasting maar daarvoor kun je de belasting dienst bellen dan weet je waar je aan toe bent.
Kijk anders eens op de site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de huiseigenaar heeft dat geen consequenties. Iedereen woont waar hij of zij ingeschreven staat. Zo gaat dat. Je huurt een huis en je schrijft je in bij de gemeente.