Ik kom hier regelmatig vragen over Goeie Vraag tegen, zou het zin hebben daarvoor een leden only forum te creeren?

Ik pleit ervoor en wel om deze redenen:
1. bepaalde onderwerpen kunnen wat uitvoeriger besproken worden (bijv. discussie wat een goede vraag is, wat een goed antwoord is, of het puntensysteem goed werkt etc.),
2. mensen die eenmalig op zoek naar een antwoord zijn komen geen vragen tegen die voor intern GV gebruik bedoeld zijn,
3. leden en GV kunnen beter met elkaar communiceren,
4. het kan helpen GV verder te ontwikkelen en verbeteren.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik denk dat mensen die iets anders zoeken ook goede ideeën kunnen hebben, maar niet altijd zin hebben om op een forum in te loggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem je opmerking mee in mijn edit van de vraag.

Andere antwoorden (4)

fantastisch idee, plek waar verbeteringen en suggesties kunnen worden aangedragen, ik weet niet hoeveel tijd de moderators hebben voor dit soort zaken. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat bedoel ik. Volgens mij kunnen we zo'n forum ook zelf runnen zonder dat het GV al te veel werk kost.
Het eventueel in het leven roepen van een aparte categorie als Goeievraag.nl lijkt een welkom en haalbaar begin.

Grappig trouwens dat je spreekt over een "leden only forum". Je moet hier immers toch sowieso "lid" zijn om te kunnen participeren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja , ik denk dat dat wel kan hoor.

Toegevoegd op 30-04-2009 08:17:23
1+ voor je fantastische idee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben voor.
Je ziet nu ook al bij de `reactie`dat mensen reageren op elkaars reactie, en als zodanig krijg je al een beetje een `forum format`.