Beetje een #dubbel gevoel vandaag. Iemand een idee wat je daaraan doet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Hangt ervan af welke dubbele gevoelens je dan hebt en waardoor dat komt. Als ik dat zou weten zou ik eventueel een tip kunnen geven, maar 'een dubbel gevoel' is wel héél vaag. Geeft me een beetje een dubbel gevoel ;)

Toegevoegd na 23 uur:
Als je er sneller van af wilt: ga iets doen wat lekker afleidt, zoals:
- tv kijken
- een boek lezen
- iets doen met vrienden
- muziek luisteren
- of iets anders waar je vrolijk van wordt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je antwoord. Het dubbele gevoel Dubbele gevoel werd opgeroepen door voorpagina VK over dubbele paspoort.
Gewoon de dag uitzitten, gaat vanzelf wel weer over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-) lief antwoord.