Winkelcentrum De Helftheuvel is het grootste én modernste winkelcentrum in Den Bosch. Het verouderde winkelcentrum Helftheuvel in Den Bosch is herontwikkeld tot een overdekt winkelcentrum met een heldere routing en een eigen sfeer. De oorspronkelijke bouwvolumes, waaruit het winkelcentrum bestond, zijn samen met de nieuw aangebrachte winkels in nieuwe bouwvolumes opgenomen en door middel van een karakteristieke overkapping met elkaar verbonden.

Winkelcentrum De Rompert is het eerste overdekte winkelcentrum in Den Bosch.

Winkelcentrum Maaspoort. Hét winkelcentrum als u in de buurt van/of in de wijk Maaspoort woont. Alle voorzieningen onder een dak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je je parpaplu meeneemt wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Parpaplu! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja Lavendel, ik was even aan het stotteren.
Het is al laat he...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik zat je te plagen.
Als ik me niet vergis zijn alle winkels in Den Bosch toch overdekt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn wel overdekt, maar geloof me ik ben daar geweest en als je doel echt mooie kleren scoren is dan moet je daar niet zijn! ik raad je aan om eens naar rotterdam te gaan? x