Hoe kan ik mijn account verwijderen van Woozworld.com? (dat is een website voor kids)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Op de website zelf staat:

The process is as easy and secure as subscribing or re-subscribing. Just go to the Parent Zone and click on the “Manage my account” tab and then on the “Manage my subscription” tab, then on the “Cancel my Subscription” and finally on the Confirm button. You can contact us at billing@woozworld.com for any question regarding cancellation.

Dus: ga naar de 'parent zone' en klik op de 'manage my account' tab en dan, op de 'manage my subscription' tab, klik je op 'cancel my subscription' en tenslotte op de 'confirm' knop. Voor meer info kun je een mail sturen naar billing@woozworld.com