Waarom is het als puber vooral belangrijk, om de plekken waar je zweet ( oksels ) regelmatig te wassen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

anders ga je vreselijk stinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om fris te zijn en te ruiken, dit is bij volwassen mensen net zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pubers produceren meer zweet dan volwassenen en kinderen. Dit komt door de hormoonveranderingen in het lichaam.

Bovendien ruikt puberzweet behoorlijk sterk vergeleken bij 'normaal' zweet. Ook al wassen ze zich een paar keer per dag, er is een periode in de puberfase waarbij het zweet behoorlijk ruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik mag mezelf ( helaas ) geen puber meer noemen,maar ook voor een oude knar is het belangrijk om alle 3 de oksels regelmatig te reinigen. Anders komen de vliegen er massaal op af!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar zit jou 3e oksel dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de buurt van dat wratje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Humor!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OOOOOOOOOOOO daar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*lol* mooie avatar trouwens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vliegen?.....:) kan ik me wel iets bij voorstellen....
ooopppsss...(maar..mooie avatar,hoor! :) )
Door te zweten op bepaalde plaatsen en het materiaal waarvan onze kleding is gemaakt, veroorzaakt een mensenlucht, we hebben echter met elkaar afgesproken dat we niet naar mens mogen ruiken, dus wassen en spuiten we, vooral onder de oksels.
We geven met elkaar er miljoenen per jaar aan uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet humoristisch,maar wel ontzettend raak geschoten! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe gaat het met je derde oksel?
Nog last van vliegen ;-)