Wij willen een actie doen voor een goed doel. Iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Jantje Beton.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dierenasielen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zomaar? Zo van: wat zullen we vanmiddag eens doen? Dan zou ik het vooral kleinschalig houden, koekjes bakken voor het buurt-speeltuintje dat een nieuwe schommel nodig heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Marion61 eens of bijvoorbeeld Dierenbescherming, Dierenambulance, Dierenlot, Proefdiervrij...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heitje voor een karweitje,
Een sponsorloop,
Een sportdag,
Een fancy fair.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voetbal tournooi voor kika.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voedselbanken!