hoe krijg je de plaatjes van een spelletje terug

ik heb een spel geinstalleerd op mijn computer het heet warlords battlecry 2 en iedere keer als ik het start zie ik alles dat ik zou moeten zien alleen de monsters en poppetjes hoe je ze ook wil noemen niet wat kan ik daar aan doen dthb ik al eens gehad toe heb ik iets op mijn computer gedaan en toen deed hij het weer alleen nu heb ik windows opnieuw geinstalleerd e doet hij het niet het is dezelfde windows 7 met alles hetzelfde
ik dacht dat ik iets veranderd had als de kleuren ofzo van 32 naar 16

Toegevoegd na 3 minuten:
ik zie trouwens ook niet gebouwen als ik iets blind probeer te doen en als ik het menu open zie ik alleen tekst zonder venster eromheen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dit klinkt als een probleem met je grafische kaart of instellingen.
Probeer de instellingen van het spel eens lager te zetten, kijken of dat wel helpt.
Heb je de nieuwste driver van je videokaart wel geïnstalleerd?