Als ik op een vraag gereageerd heb, hoe kan ik die vraag dan terug zien?

¿

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Gewoon nog een keer op die vraag klikken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een vraag verwijderd wordt, is dat omdat ie niet aan de richtlijnen voldeed: log in op de website, ga naar help en lees die richtlijnen door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry fan weet ik het niet meer
Op mijn V & A drukken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms komt ie niet bij v&a staan dus moet je de vraag volgen en goeie vraag aanklikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vragen komen gewoon allemaal tevoorschijn, tenzij ze verwijderd zijn omdat ze niet aan de richtlijnen voldoen.
ik volg alle vragen waar ik een reaktie opgegeven heb.dan kan ik later altijd makkelijk de vraag terug vinden om te kijken of er nog meer reakties zijn.Ik zit zlf altijd wel op de mobiele versie van gv en dat ziet er wel anders uit als de ''normale'' versie