Iemand ervaring met levertijden via webwinkels?

Ik heb vorige week vrijdag een bestelling gedaan bij Eroshop katja ter waarde van 50 euro, maar ik heb nog steeds niets binnen gehad.
Ik heb betaald via Ideal en de levertijd zou 1 a 2 werkdagen zijn, inmiddels nu al 1 week verder en nog steeds niets ontvangen of geen enkel bericht dat het verstuurd is.
Ik kreeg toen ik besteld had alleen een mail met wat ik had besteld, daarna niets meer. Ik heb al 5x een e-mail gestuurd van hoelang het nog duurde en of het misschien niet op voorraad was, maar geen bericht, ze reageren nergens op.
Wat nu te doen? Via contact staat geen telefoon nummer bij.

Toegevoegd na 4 uur:
het bedrijf staat wel ingeschreven bij de kvk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Een collega van mij heeft dit een keer gehad bij een ander bedrijf. Ook een aantal mailtjes hielpen niet. Uiteindelijk heb ik een mail gestuurd met de mededeling dat ik een aangifte tegen hen zou doen omdat er geen antwoord komt, tevens een vermelding op internet zou plaatsen over hun bedrijf. Binnen vijf minuten had ze een mail terug en is alles naar tevredenheid opgelost. Vaak vinden ze dit niet leuk. Mochten ze nog niet reageren probeer dan te achterhalen bij de kamer van koophandel of ze ingeschreven staan. Is dat niet zo dan bestaat dit bedrijf niet als het tenminste een Nederlands bedrijf is. Succes er mee