Wat is de achternaam van de dader achter het koninginnendag drama?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom wil je dit weten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie Vraag, wat heb je aan die informatie (die trouwens met 1 simpele google opdracht ook direct gevonden had kunnen worden)

Het beste antwoord

Tates

Toegevoegd op 19-05-2009 18:18:31
Ps waarom wil je het weten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat dat zó belangrijk is, want het graf moet bezocht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
huh?
Antoni
14 jaar geleden
Geschiedenis boeken, is dat net zoiets als een reis boeken? http://www.goeievraag.nl/vraag/leuke-voorbeelden-onjuist-spatiegebruik-krantenkop.3707

Andere antwoorden (2)

Zijn achternaam is Tates. Deze achternaam is regelmatig te horen geweest tijdens de verschillende journaals.
Geenstijl ging nog een stapje verder en publiceerde niet alleen de achternaam, maar de volledige RDW-gegevens van de dader. Deze gegevens konden ze achterhalen aan de hand van het kentekennummer van de Suzuki die te zien was op de vele foto's die gemaakt zijn tijdens het drama.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maakt dat wat uit voor je