Kun je nu al ergens zien, wat er volgende week in de aanbieding is bij de Spar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Nee, op hun site staat alleen nog maar de folder van deze week, misschien verandert het op zondag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb even verder gekeken en ja hoor daar vond ik ze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dikke plus voor een lieve gorilla, knap gevonden!
Komt ie:http://www.winkelgoedkoop.nl/spar

Toegevoegd na 51 minuten:
Hier zie je 43 aanbiedingen die geldig zijn van 19 tot 24 oktober,dat lijkt me volgende week genoeg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog niet, maar dit weekend vast wel. Op hun website kan je het in de gaten houden:

http://www.spar.nl/nucontroller.asp?portalid=1&navid=43&lcid=nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welles!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je had de update al gevonden voor volgende week, dat is mooi!