gratis navigatie mobiel

Ik had Nav4all op mijn Samsung Omnia, maar die is er mee gestopt.
Toen heb ik Amaze gedownload, maar moet elke keer nieuwe versie downloaden en dan doet ie het niet meer.
Google Maps heb ik ook, maar die stuurt je soms wel 30km om...
Iemand nog een goede tip?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Je zou we-travel kunnen proberen, zie bron.
Persoonlijk zou ik er voor kiezen maar wat geld uit te geven en dan McGuider op de tel te zetten, daar heb ik heel goede ervaringen mee en het mooie is dat je ook geen internet nodig hebt.