Wat is een geschikt en leuk kadootje voor een jongetje die 4 jaar wordt? Ongeveer € 7,50 wil ik ervoor uitgeven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (15)

een knutselpakket
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een driewielertje
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor 7,50? en dat voor een kind van 4. Die beginnen dan al met fietsen zonder zijwieltjes
Duplo is voor die leeftijd altijd goed. Duurzaam en onbeperkte mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een (kleine) voetbal... mijn neefje van 4 is helemaal gek van voetbal en alles wat ermee te maken heeft... maar ieder jongetje is anders...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hamertje tik
Speelgoedauto
Tovertekenblok
Kleurpotloden
Vingerverf (met schort!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Zeeman hebben ze van alles van Cars.
Kleine jongetjes vinden dit meestal helemaal te gek.
Of koop een paar autootjes, potloodjes en een kleurboek,
boerderijdieren of play doh klei.
En een klein doosje lego of duplo doet het altijd goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een super grote opblaasvoetbal. Plezier en kapotte lampen gegarandeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Memory vinden kinderen van die leeftijd heel leuk (vooral als de ouders het "fout" raden en zijzelf het goed doen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n kartonnen zweefvliegtuigje die je in 3 stappen in elkaar zet! Hou je nog wat geld over en koop je daar snoepjes voor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een folieballon in de vorm van een 4 of met Bob de bouwer erop.
13 jaar geleden
vier jaar lijkt mij de perfecte leeftijd om met lego te beginnen, gaat lang mee, worden ze nooit te oud voor(ben zelf 34 en "speel"nog regelmatig met mijn zoon mee).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf kijk ik altijd voor cadeau ideeen op www.intertoys.nl of www.bol.com/speelgoed. Je kunt op deze sites verfijnen op leeftijd, geslacht, prijs, etc. Succes met zoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het geld zelf dan mag hij zelf kiezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
blokdoos (puzzel)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een regenjasje met een parapluutje (in de hoop dat ie zelf al laarsjes heeft), want lekker stampen in de plassen met de druppels neerslaande op de plu, genieten ze allemaal van.