Iemand enig idee hoe je een vieze geur uit bolletjes wol kan krijgen? (wassen lijkt me niet slim met bolletjes)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
6.1K

Antwoorden (6)

Buiten in de wind leggen (uit de regen & zon)

Toegevoegd na 12 minuten:
katoenen zakje met wasmiddel er tussen leggen
Febreeze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in een tas doen en een geur zakje erbij doen..als je eenmaal je trui of zo gebreid hebt kan je deze wel wassen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een kussensloop of waszak doen en dan in de droogtrommel op lage temperatuur.
Desgewenst kun je er nog een doekje met wat druppels lavendelolie bij doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een was netje doen en dan wassen zonder centrifugeren. Moet er wel strak in passen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hiervoor kun je HG alle nare geurtjes weg uit textiel gebruiken het is een onschadelijk plantenextract op waterbasis, dat de vieze geur niet maskeert, maar juist de stankmoleculen oplost. De handige spraybus werkt op luchtdruk en geeft een heel fijne verneveling. Spray HG alle nare geurtjes weg uit textiel in ruime mate op de bolletjes wol op een afstand van ongeveer 30 centimeter. Na 15 tot 20 minuten is het bolletje wol weer fris en geheel vrij van geur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pannelap ( xxxxxl) van breien,uitwassen ,weer uithalen en je hebt weer een fris bolletje.