wie verzint er een leuke naam voor mijn bedrijf in oprichting? Mijn passie is advies geven over stressinzicht, gezonde voeding en beweging

Mijn passie is om mensen te helpen met bewustwording over wat, hoe en wanneer ze eten. Maar vooral ook waarom ze eten. Is er bijvoorbeeld sprake van stress of emotie-eten? En hoe kun je deze stress of emotie verhelpen? Met dit inzicht is het veel eenvoudiger om je leefpatroon stapje voor stapje aan te passen zonder te lijnen. Gezonder leven wordt fun! Het geeft je bovendien zo'n energieboost dat je de hele wereld aankunt!

Weet jij het antwoord?

/2500

'Eenvoudig Gezond Advies'

In Zicht!

VitaFit!

eetENleef

Bronnen:
eigen breintje

BeFree

op de gezonde weg..of het betere leven..of zonnige toekomst..

EetBewust

"Eetgerust" "Eetleed" "Gedachtenvoer" "Op recept" "de balansgerichte keuken" "Uw eetlust is onze boterham" "De freudiaanse keuken" "Sonja bakker light" Of gewoon, "adviesburo voor mensen met een emotionele eetstoornis"

Eatalife Eat-vital fetal feetal

Tasty Health Toegevoegd na 1 dag: of: Healthy Taste!

Assured LiFE!

the dinner club

Your-Healthy-Life Eet gezond, beweeg en voel je goed!

'spirit' misschien......

Bespaar je leed, Weet wat je eet!

PREMIUM EATPROBLEMS CARE oftewel PEC BV.

boost quest

LevelUp Weet Lijfpassie MoveIt FOL: Fijn Ontspannen Leven FunLijf Levenswerk TIB: Terug in Balans Balance LijfBoost Basic ...... Goed thema voor je bedrijf. Daar zijn veel mensen mee bezig, ik ook. Het is moeilijk om een goede modus te vinden om gezond te eten en toch ook nog happy te blijven voelen. Je lijf gezond maken zonder te 'lijden'. Er is zoveel informatie die over en nergens te vinden is, maar nooit gezamenlijk. Naast stress en verkeerd aangeleerd gedrag is denk ik ook veelal onvoldoende kennis (en verkeerde informatie vanuit de commercie) over wat er in het eten zit en wat het allemaal je lijf aandoet, wat vaak de boosdoener is. Zeker bij vermoeidheid kan voeding een grote rol spelen. Succes met je bedrijf!

Eetmelief worstel zelf ook met eetproblematiek en volgens mij begint het met jezelf wat liever te gaan vinden, en goede voeding helpt daarbij :-)

Eat To Live (zeg: ee-tee-el) (Eet om te leven, en leef niet om te eten)

"Lekker eten, toch gezond". "De gezonde smulpaap". "Eerst weten, dan eten".

body buster

ik niet

Reclaim

................. Thisway........................

Uit Het Leven Gegeten (van het spreekwoord gegrepen) Food For Thought (van het engelse spreekwoord ''om over na te denken'') Heropvoeding (van opvoeding) Spijs Up Your Life! (van spice up your life; maak je leven spannender/leuker)

Een goeie naam weet ik zo 123 niet te verzinnen, maar zoek een pakkende naam, met eventueel een woordspeling. Dat slaat altijd aan.

Light Life Lifelight FoodForLife

food4life

-Me insight. -Cook at the bright site of life. -Hap voor hap bewuster met je lijf! (zou een slogan kunnen zijn niet zo zeer een bedrijfsnaam)

toplive.

Eet en beweeg bewust en geniet van jezelf.

A Slice Of Life (waarbij slice refereert aan een stukje voedsel, zoals pizza of koek. Life spreekt voor zich lijkt me.) Good4U (goed voor jou, dus) Hunger 4 Life (oftewel: levenslust)

De Oase in een zee van rust

Ook met stress kan je een gezond leven leiden. Toegevoegd na 1 minuut: Stress in niet altijd een handicap. Toegevoegd na 2 minuten: Stress is geen handicap!

Wat je (w)eet ben je zelf

"Smakelijk ontstressen"

InBalans Food Balance Body Language New Energy Eet & Leef Eet Bewust In the Mood with Food Body Control Levenslust De Beter-eter bEter!

Ontspannen ontbijten. Toegevoegd na 25 seconden: Eet gerust.

food4thought Toegevoegd na 27 minuten: Weet waarom je eet, Beter (w)eten, Krachtvoer, Recept voor het leven, De ingredienten voor een gezond leven, Eetmotions (combi van eten en emotions en het woord motions wijst naar bewegen cq bewegingen)

Eet Je Gezond.

Maak het niet ingewikkeld, gebruik je eigen naam. Als mensen naar je verwijzen weten ze meteen wie ze moeten hebben. Anders hoor je vaak. Ja ze heet xxx maar hoe haar bedrijf nou heet. Zorg er in ieder geval voor dat je makkelijk op je eigen naam te vinden bent.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100