wie verzint er een leuke naam voor mijn bedrijf in oprichting? Mijn passie is advies geven over stressinzicht, gezonde voeding en beweging

Mijn passie is om mensen te helpen met bewustwording over wat, hoe en wanneer ze eten. Maar vooral ook waarom ze eten. Is er bijvoorbeeld sprake van stress of emotie-eten? En hoe kun je deze stress of emotie verhelpen? Met dit inzicht is het veel eenvoudiger om je leefpatroon stapje voor stapje aan te passen zonder te lijnen. Gezonder leven wordt fun! Het geeft je bovendien zo'n energieboost dat je de hele wereld aankunt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
11.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar verdien je geen droog brood mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is haar passie dus dan zou het kunnen zijn dat inkomsten niet de hoogste prioriteit hebben maar eh... wie weet wat voor gat in de markt het is!!

Antwoorden (42)

'Eenvoudig Gezond Advies'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank dat je jouw breintje voor mij ingezet hebt! leuk gevonden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op de gezonde weg..of
het betere leven..of
zonnige toekomst..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Eetgerust"
"Eetleed"
"Gedachtenvoer"
"Op recept"
"de balansgerichte keuken"
"Uw eetlust is onze boterham"
"De freudiaanse keuken"
"Sonja bakker light"

Of gewoon,
"adviesburo voor mensen met een emotionele eetstoornis"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow!! wat een creativiteit! super zeg! zitten hele leuke tussen.... staan op m'n lijstje
Eatalife
Eat-vital
fetal
feetal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thnx voor het creatieve meedenken. Dekt voor mij niet helemaal de lading. Maar super dat je de moeite hebt genomen!
Tasty Health

Toegevoegd na 1 dag:
of: Healthy Taste!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Assured LiFE!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnx voor het creatieve meedenken!
the dinner club
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thnx voor het creatieve meedenken. Deze naam dekt alleen niet helemaal de lading volgens mijn visie
Your-Healthy-Life
Eet gezond, beweeg en voel je goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor het creatieve meedenken!
'spirit' misschien......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bespaar je leed,
Weet wat je eet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is wel een hele strenge pay-of :-) dank voor het creatieve meedenken!
PREMIUM EATPROBLEMS CARE

oftewel PEC BV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boost quest
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor het creatieve meedenken. Maar deze naam staat iets te ver af van de wat ik wil gaan doen. Maar superbedankt!!!
LevelUp
Weet
Lijfpassie
MoveIt
FOL: Fijn Ontspannen Leven
FunLijf
Levenswerk
TIB: Terug in Balans
Balance
LijfBoost
Basic
......

Goed thema voor je bedrijf. Daar zijn veel mensen mee bezig, ik ook. Het is moeilijk om een goede modus te vinden om gezond te eten en toch ook nog happy te blijven voelen. Je lijf gezond maken zonder te 'lijden'. Er is zoveel informatie die over en nergens te vinden is, maar nooit gezamenlijk.
Naast stress en verkeerd aangeleerd gedrag is denk ik ook veelal onvoldoende kennis (en verkeerde informatie vanuit de commercie) over wat er in het eten zit en wat het allemaal je lijf aandoet, wat vaak de boosdoener is. Zeker bij vermoeidheid kan voeding een grote rol spelen.

Succes met je bedrijf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Watersteentje, Wow wat een creativiteit. Thnx! en dank voor je bemoedigende tekst. En je hebt helemaal gelijk. Mensen willen vaak ook teveel en leggen zichzelf teveel op waardoor het te moeilijk wordt en je dan logisch afhaakt en jezelf ook nog eens minder waard gaat vinden daardoor. Wellicht kan ik in de toekomst iets voor je betekenen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wilt, kan je me altijd je link mail via GV, dan zal ik zeker kijken!
Eetmelief
worstel zelf ook met eetproblematiek en volgens mij begint het met jezelf wat liever te gaan vinden, en goede voeding helpt daarbij :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thnx voor je creatieve naam! erg leuk! gaat op m'n lijstje. En je zegt het heel treffend. Wees lief voor jezelf en accepteer jezelf zoals je bent. Iedereen is precies goed zoals die is!! En goede voeding helpt ontzettend, maar wees ook niet te streng voor jezelf! nogmaals bedankt voor de naam en de treffende tekst!
Eat To Live (zeg: ee-tee-el)
(Eet om te leven, en leef niet om te eten)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vind ik goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker goed!! en de foto is wel zeer treffend :-) Dank!!
"Lekker eten, toch gezond".
"De gezonde smulpaap".
"Eerst weten, dan eten".
13 jaar geleden
body buster
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
................. Thisway........................
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit Het Leven Gegeten (van het spreekwoord gegrepen)

Food For Thought (van het engelse spreekwoord ''om over na te denken'')

Heropvoeding (van opvoeding)

Spijs Up Your Life! (van spice up your life; maak je leven spannender/leuker)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Food for thought vind ik een mooie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor Food for Thought.
Ik had het net bedacht en gekeken of iemand dat al geantwoord had. En jawel.
Een goeie naam weet ik zo 123 niet te verzinnen, maar zoek een pakkende naam, met eventueel een woordspeling. Dat slaat altijd aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Light Life
Lifelight
FoodForLife
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Me insight.
-Cook at the bright site of life.
-Hap voor hap bewuster met je lijf! (zou een slogan kunnen zijn niet zo zeer een bedrijfsnaam)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eet en beweeg bewust en geniet van jezelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
A Slice Of Life (waarbij slice refereert aan een stukje voedsel, zoals pizza of koek. Life spreekt voor zich lijkt me.)

Good4U (goed voor jou, dus)

Hunger 4 Life (oftewel: levenslust)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Oase in een zee van rust
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook met stress kan je een gezond leven leiden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Stress in niet altijd een handicap.

Toegevoegd na 2 minuten:
Stress is geen handicap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je (w)eet ben je zelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Smakelijk ontstressen"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
InBalans
Food Balance
Body Language
New Energy
Eet & Leef
Eet Bewust
In the Mood with Food
Body Control
Levenslust
De Beter-eter
bEter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ontspannen ontbijten.

Toegevoegd na 25 seconden:
Eet gerust.
13 jaar geleden
food4thought

Toegevoegd na 27 minuten:
Weet waarom je eet, Beter (w)eten, Krachtvoer, Recept voor het leven, De ingredienten voor een gezond leven, Eetmotions (combi van eten en emotions en het woord motions wijst naar bewegen cq bewegingen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eet Je Gezond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak het niet ingewikkeld, gebruik je eigen naam. Als mensen naar je verwijzen weten ze meteen wie ze moeten hebben. Anders hoor je vaak. Ja ze heet xxx maar hoe haar bedrijf nou heet. Zorg er in ieder geval voor dat je makkelijk op je eigen naam te vinden bent.