Waar kan ik een adidas vest(zwart) vinden met logo op de rug?

ik ben heel erg lang aan het zoeken.. zou iemand mij kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.8K

Antwoorden (4)

Hier?:
http://www.stylefile.nl/adidas-logo-firebird-tt-w-jas-fid-13993.html?SID=5ro91t68b9chhhjgco03750o72
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bedoel je het Adidas firebird vest: http://www.frontrunner.nl/shoes/collectie/adidas/61/tops/track-jackets/117/1277/adidas-firebird-track-top-p07299.html?utm_source=Feed_Beslist&utm_medium=cpc&utm_campaign=Producten
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Foot lokker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij retro- en vintage kledingzaken kun je ook veel sportmerken vinden, vooral Adidas is een gewild merk. Gewoon even zoeken in jouw regio met deze trefwoorden (retro vintage kledingzaak sportzaak). Op Marktplaats heb ik voor mezelf eens gezocht met de trefwoorden 'adidas superstar'; heel veel hits van die sportvesten ook met het logo achterop en veel kleuren combi's! Echt, het is niet allemaal 2e hands en zelfs die zijn nog als nieuw, maar dan voor een zachte prijs. Succes