Hoe kan je snel iemand wakker maken en dat diegene ook echt wakker blijft en niet weer in slaap valt.

beetje raar, maar als je wist waar het omging snap je het. ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
25.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als 'we' wisten waar het om ging zouden 'we' het inderdaad misschien snappen en daardoor beter en gerichter antwoord kunnen geven op je vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De reden erbij zetten maakt goed antwoorden wel beduidend makkelijker, ja.

Antwoorden (14)

Een emmertje ijskoud water er overheen doet meestal wonderen.
13 jaar geleden
een emmer met koud water over hem heen gooien.

Toegevoegd na 1 minuut:
of verstop meerdere wekkers in de kamer en laat ze allemaal op het zelfde tijdstip afgaan, dan moet die er wel uitkomen om ze te zoeken.
Zorg er wel voor dat ze flink lawaai maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dekbed/deken etc. van diegene afhalen en vervolgens met pan en deksel flink lawaai maken.
(Nadeel: dan zijn de buren waarschijnlijk óók gelijk wakker, of die dat waarderen is een tweede - maar als ze witheet aanbellen helpt dat ook weer in het wakker worden...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat dat wel een oplossing is, maar je krijgt er alleen zo'n zooitje van, als je iemand echt goed wakker wil hebben moet je diegene gelijk van alles gaan vragen zodat de hersens gelijk volle kracht moeten werken

Toegevoegd na 31 minuten:
en met die oplossing bedoel ik de emmer water van de eerste 2 anwoorden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://video.google.com/videoplay?docid=-3177730112063148655#

Zie mijn link hoe je dat doet.
13 jaar geleden
Kriebelen met een veer of anders een vinger in een glas water houden, zeker dat hij wakker wordt.!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger op schoolkamp ging altijd het verhaal dat iemand in bed zou plassen als je een vinger in een glas water zou houden, maar dat is nooit gelukt ;-)
Persoon schudden totdat die wakker is en deze dan wat te doen geven. Ingewikkelder hoeft het niet te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schop hem z'n nest uit en hang het dekbed meteen buiten te luchten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je iemand die lekker ligt te slapen wakker willen maken? Hij of zij slaapt niet voor niks.

Laat diegene lekker pitten. En kruip er gezellig naast ofzo. Je moet geen slapende honden wakker maken, zeggen ze, dus zeker geen slapende mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen baan zeker ?
Gordijntjes open raam open.

!!!!!! "Goedemorgen" !!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een koud washandje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een man en twee kinderen heb ik hier de nodige ervaring mee, en ik heb gelukkig al een aardig tijdje de gouden tip : een (paar) keer góed laten verslapen, en zelf laten vertellen waarom ze zo laat zijn. Gebeurt nooit weer. Als iemand wéét dat-ie toch wel keer op keer geroepen wordt tot het bijna te laat is, blijft ie elke keer gewoon liggen tot dat laatste moment. Ik neem aan dat je wel wat beters te doen hebt dan repeteerwekker spelen.

En verder : licht aan, raam open, luid goedemorgen roepen en veel lawaai blijven maken. (Zingen, rammelen met borden, slaan met deuren etc). Knappe jongen / meid die dan te laat op zijn werk of school komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De over-enthousiaste hond naar boven sturen... wedden dat het baasje wakker blijft nadat fikkie hem/haar met alle plezier uit zijn/haar slaap heeft gehaald?...
(1 probleem... je moet wel een hond hebben...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
babbelen, babbelen en blijven babbelen....tot hij of zij rechtstaat....maar zorg dat je zelf niet in't slaap valt...;o)