Doen ze die bordesfoto ook in de stromende regen eigenlijk? Of hebben ze dan een alternatief?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Dan zullen ze wel wachten tot de bui over is of het even iets minder hard regent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoorde vanmorgen op Radio 1 dat ze dan binnen de foto maken. Hoe simpel kan het zijn.
Bij een kabinet van Van Agt is dat eens gebeurd.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dat betrof het tweede kabinet Van Agt (1981-1982) waarbij de foto in de hal van Huis ten Bosch is gemaakt als gevolg van het slechte weer.

Toegevoegd na 5 minuten:
De bordesfoto wordt overigens pas sinds 1971 gemaakt door het streven naar meer openbaarheid door Minister President Barend Biesheuvel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Ja hoor, behalve een bord voor hun 'kop' hebben ze ook een parapluie boven hun hoofd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, de heer Wilders gedoogt dan de regen niet en dan is het even droog.