Ik ben op zoek naar een Gmail plugin die ervoor zorgt dat ik notities kan toevoegen aan emails. Bestaat zoiets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ik ken zo'n plugin niet, maar misschien heb je iets aan het volgende:
Je kunt heel makkelijk labels aan een email hangen.
Als het niet al te veel notities zijn, en de notities ook niet al te uitgebreid zijn, zou dat een overweging kunnen zijn.

Ook zou je nog kunnen overwegen, ipv een notitie te maken de betreffende email te beantwoorden, en NIET te versturen. Dan kun je de notitie zo uitgebreid maken als je zelf wilt. Als je het onderwerp hetzelfde houdt, kun je met de prima zoekfunctie in Gmail, de originele mail èn de bijbehorende notitie razend snel tevoorschijn toveren.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tonijn
13 jaar geleden
Of de mail beantwoorden, maar dan jezelf als geadresseerde er in zetten.