Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je doen als je niet kan slapen

Ik kan niet slapen maar ben wel moe

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
626

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

iPhone wegleggen, tandenpoetsen, je bed in, ontspanningsoefening doen (stel je voor dat je in het water drijft, op een duin zit, naar een tropische zonsondergang kijkt, aan de rand van het bos zit met de wind in je haren...).
Truste!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joint roken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe je ogen dicht, zorg dat je lekker ligt en denk aan iets rustigs, ik ben gek op paarden en ik denk meestal dan aan een keer dat ik aan het paardrijden was... Val ik bijna meteen in slaap! Wân 'ān! (dat is Chinees voor welterusten ;))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dit al langer hebt kun je je eens laten testen op suikerziekte. Anders vraag je doc eens of je melatonine mag nemen. Gewoon te koop bij de drogisterij maar weet niet of het in verband met andere medicatie problemen geeft
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet heel zachtjes je wekker radio op de sluimerstand. Dan kun je lekker in je bed naar de radio luister, (dus kom je bed vooral niet uit). Als je in slaap valt, gaat de radio vanzelf uit.

En: Geen hardcore metal, maar een praatprogramma of iets met wat rustige muziek..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding