hoi ik zoek een mj pop war je er een in een winkel kan kopen niet op internet want daar mag ik niks van kopen

ik wil er heel graag een

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Cryofiel
13 jaar geleden
Wat is een mj pop?
sterredag
13 jaar geleden
michael jackson pop?
Kimath
13 jaar geleden
dat is ook mijn vraag, gezien de spelling en zinsopbouw, schat ik dat het een persoon van 13-14 is, en dat de mj pop een soort gsm is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoofdletters, punten en vraagtekens ontbreken, woorden worden niet voluit geschreven (maakt het erg onduidelijk), hoi in de vraagstelling, spellingsfouten...
Cryofiel
13 jaar geleden
13 of 14? En dan zo beroerd schrijven? Ik dacht aan een jaar of 7 tot 8 - maximaal.
Kimath
13 jaar geleden
nou, ik ken een paar mensen van 14, en die schrijven ook zo hoor! Het is echt ernstig tegenwoordig :S

Antwoorden (1)

ook marktplaats niet?