Wat is een goed merk van een mobiel?

Mijn mobiel is stuk en ik zoek een nieuwe maar welke moet ik nemen?

Toegevoegd na 22 minuten:
Ik wil er niet meer dan 50 euro voor betalen.
Er moet een camera opzitten en je moet er muziek op kunnen zetten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Samsung telefoon. Ik heb 4 jaar lang een samsung gehad met camera, sorry ben het serienummer allang vergeten. Hij werkte na al deze jaren nog steeds goed. Je moet bij winkels als tfortelecom langsgaan, die hebben altijd een kast vol met 'minder nieuwe' mobiels. (niet tweedehands trouwens) Deze kosten meestal tussen 50 a 80 euro. Maar dan heb je ook een goed toestel. En belangrijk!: altijd thuis even reviews lezen over mobiels, kan erg handig zijn bij je keuze.

HTC, Samsung of Apple zijn goede merken. Toegevoegd na 27 seconden: Welke je moet nemen is vervolgens afhankelijk van wat het ding moet kunnen en je budget

nokia toestellen gaan niet snel kapot en kunnen heel goedkoop zijn! ga voor nokia zou ik zeggen Toegevoegd na 1 dag: http://www.bol.com/nl/p/elektronica/nokia-2330-classic-zwart/9005000006738842/index.html;jsessionid=591440DE76BC5248B0FC4F095C3981FA.ps2823 is deze telefoon niet helemaal wat voor jou? :) en maar 5 euro duurder dan de prijs die je in je hoofd had

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100