Wat is een goed merk van een mobiel?

Mijn mobiel is stuk en ik zoek een nieuwe maar welke moet ik nemen?

Toegevoegd na 22 minuten:
Ik wil er niet meer dan 50 euro voor betalen.
Er moet een camera opzitten en je moet er muziek op kunnen zetten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Samsung telefoon. Ik heb 4 jaar lang een samsung gehad met camera, sorry ben het serienummer allang vergeten. Hij werkte na al deze jaren nog steeds goed. Je moet bij winkels als tfortelecom langsgaan, die hebben altijd een kast vol met 'minder nieuwe' mobiels. (niet tweedehands trouwens) Deze kosten meestal tussen 50 a 80 euro. Maar dan heb je ook een goed toestel. En belangrijk!: altijd thuis even reviews lezen over mobiels, kan erg handig zijn bij je keuze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

HTC, Samsung of Apple zijn goede merken.

Toegevoegd na 27 seconden:
Welke je moet nemen is vervolgens afhankelijk van wat het ding moet kunnen en je budget
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn partner en ik hebben allebei de laatste keer een goedkope samgsung gekocht van €25 per stuk, en we zijn er blijer mee dan de duurdere en modernere die we eerst hadden.
steviger, zaklampfunctie, sms, lalender, alarm etc etc zit er zelfs nog op.
inclusief camera, internet en nog veel meer. Hij doet niet onder voor de duurderen, op de megapixels en ontbrekende fm radio na.

samsung dus. ;-)

Toegevoegd na 1 uur:
je kan er muziek op zetten en de camera is 2mp. ook video.
Samsung E2120b. €25,--

En gaat ook niet zo snel kapot als zo'n schuivend toestel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal mee eens ik heb de wat duurdere B2100 maar dat is een prima toestel, ook met zaklamp en media speler en FM radio. vedder voor mij een groot voordeel dat je hem onder de kraan kan afwassen als die vies is:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmz, dat kan met die van mij niet. althans, ik ga het niet proberen :-)
nokia toestellen gaan niet snel kapot en kunnen heel goedkoop zijn! ga voor nokia zou ik zeggen

Toegevoegd na 1 dag:
http://www.bol.com/nl/p/elektronica/nokia-2330-classic-zwart/9005000006738842/index.html;jsessionid=591440DE76BC5248B0FC4F095C3981FA.ps2823

is deze telefoon niet helemaal wat voor jou? :)
en maar 5 euro duurder dan de prijs die je in je hoofd had
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij hebben al jaren een samsung telefoon, ze zijn betaalbaar en van een goede kwaliteit..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Nokia 2330 koop je al voor 60 euro. Hij heeft een kleurenscherm, BlueTooth, een radio, internet-on-gsmfunctie en een camera met foto- en videostand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind Samsung een goed merk voor die prijs, maar het gaat erom of jij de uitvoeringen van samsung mooi vind.