Wat kan ik doen?

Ik ben vandaag naar een personeelsfeest gegaan met een meisje ik vrij leuk vind zeg maar. En een beetje aan het einde van het feest zag ik haar dansen met een andere jongen. Toen we weer terug gingen zei ze dat ze er met mij over zou praten want ze zag echt dat ik ermee zat. Weet iemand hoe en wat ik zou moeten zeggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Zeg gewoon dat je haar leuk vind. En dus niet leuk vind als je haar met andere bezig ziet

Probleem opgelost en weet je gelijk waar je aan toe bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jullie waren samen. 't Zou leuk zijn als je dan ook samen de avond doorbrengt. Maar er is geen veto op een dansje met anderen. Er hoeft niet gelijk iets anders achter te zitten als de een even met de ander danst. Dat had jij intussen ook kunnen doen. Het is een personeelsfeest dus heel veel mensen kennen elkaar. En z'n feest is een meeting, om anderen weer eens te spreken.
Je moet wel erg triest gekeken hebben als dat meisje daar op terug wil komen.
Ze is met jou naar dat feest gegaan, dus ze vindt je aardig. Dat is niet hetzelfde als nooit meer met anderen omgaan.

Ik hoop dat ze je vertelt dat loslaten beter is dan bezitten...Want op zo'n manier gaat ze niet een volgende keer meer met je uit....