Recepten / ingredienten

Is er een app of site waar je ingredienten ( die je nog in huis hebt) in kan voeren en waar dan een gerecht / recept uit komt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Het beste antwoord

http://allrecipes.nl/recepten/recept-zoeken.aspx

Aan de linkerkant staan de ingrediënten waarvoor je een recept zoekt. Je hoeft ze alleen maar aan te klikken.
Bijv. bij groenten als je toevallig een bepaalde groente in huis hebt waar je iets voor zoekt.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk niet dat er een site is, waar je alles wat je nog over hebt in je koelkast kan invoeren, en dat er dan automatisch een recept uitrolt. Ik heb 'm in ieder geval niet kunnen vinden.

Maar je kunt zelf wel een heel eind komen. Klik op één van onderstaande sites. Beide sites hebben een zoekfunctie, en als je b.v. intypt groenten en kaas, vind je al snel een recept. Wel even uitkijken dat je bij het zoeken de site ZELF aanklikt, en niet Google.

Of het allemaal zo heel lekker wordt, dat vraag ik me af. Ik las in een recept, dat je alle beschikbare groente, die in je koelkast ligt in de pan moet gooien. Het lijkt mij dat zoiets een wat vreemde prak oplevert. Maar er zullen vast ook goede recepten bij staan. Je zult er zeker inspiratie opdoen.

Veel succes en eet smakelijk! ;-)