Ik moet van groningen centraal station naar westoverledingen in duitsland,hoeveel kost dat en waar kan ik dit vinden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat kun je vinden op de 9292OV site. De prijs is niet direct te vinden, maar als je wordt doorverwezen, is dat wel mogelijk. Ik heb even wat uitgeprobeerd, en voor zover ik het nu kan overzien moet je naar Leer, dat is ongeveer 8 km van Westoverledingen. Rechtstreekse trein, 5 kwartier, kosten ongeveer 30 Euro. Prettige reis!

Reizen naar Duitsland zoek ik altijd via Die Bahn - zie de Bron hieronder. Als ik dan Westoverledingen intyp, geeft hij een heleboel mogelijkheden. Ik heb geen idee waar jij precies naartoe wilt, dus ik heb je voor de gein naar Ihrhove Schule/Friedhof gestuurd - ik moest tenslotte iets bedenken. Volgens Die Bahn ben je dan 2:35 onderweg met Arriva, Die Bahn en een bus. Een enkele reis kost € 18,20. Als je zelf naar die site gaat en je werkelijke bestemming invult (of kiest uit de lijst, daar komt het in de praktijk op neer), vind je je echte reisgegevens en -kosten.

Bronnen:
http://www.bahn.de/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100