Mijn computer maakt usbsticks kapot. Iemand een remedie? Bij uitzondering:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Kimath
13 jaar geleden
wat is de uitzondering?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reactie geven heeft geen zin, tis een twitter vraag. Alleen antwoorden komen daar terecht......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Owja na bij uitzondering stond dus # durftevragen # goeievraag... Oftewel, bij uitzondering komt die vraag hier terecht, de vraagsteller doet dat dus normaal niet. Alleen GV verwijderd automatisch de hashtags weer en lijkt t weer eens onzin ;)

Antwoorden (2)

Daar is zeker een oplossing voor. Als je de usb erin steekt, je laat je spullen erop (muziek, tekst), dan bij verwijderen door hardware veilig verwijderen. Daarvoor staat rechts onderin een pictogram, daarna pas eruit trekken.

Als je de laatste stap overslaat en direct eruit trekt, krijgt je usbstick telkens een piekspanning, waardoor je ze dus kapot maakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet de usb veilig verwijderen (foto)
{ps. tip maak elke week een back up}