Vraagje. Wat is de makkelijkste manier om video (vanuit een externe bron) IN je laptop te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

De makkelijkste manier is een (externe) DVD in je laptop te steken en deze af te spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ooit eens een apparaatje gekocht waarmee ik van die RCA tulp stekkertjes (geel/rood/wit) om kan zetten naar USB. Daarmee kon ik mijn vcr recorder aansluiten op mijn laptop en zo mijn oude videobanden kopieren en op dvd zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En televisie kijken op m'n laptop omdat er een tv tuner in zit :)
Ik heb zelf goede ervaringen met apparaten van Pinnacle. Zie link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je Firefox gebruikt als browser, dan is de add-on Flashgot een simpele en goedkope (gratis) manier om alle binnenkomende video-streams (ik neem aan dat je die bedoelt) te 'vangen' en weg te schrijven in avi-format.