waar kan ik op internet (veilig, zonder spam enzo)een IQ test doen?

Toegevoegd na 11 minuten:
ik ben trouwens 11 jaar heeft het dan zin?
en zijn er dan andere tests?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
rose
13 jaar geleden
Een IQ-test op internet is doorgaans niet erg waardevol. Als je echt je IQ wilt testen kun je dat het beste bij MENSA laten doen. Die hebben ook een (eventueel online) thuistest: http://www.mensa.nl/lid-worden/doe-de-thuistest Die geeft een (vrij goede) eerste indicatie.

Antwoorden (2)

de IQ test van BNN:
http://sites.bnn.nl/page/iqtest/

Toegevoegd na 12 minuten:
De BNN test is prima voor iemand van jouwn leeftijd.
Je kan aanklikken dat je 10 jaar bent, daar houden ze dus rekening mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Met deze test krijg je geen betrouwbaar resultaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Man, ik heb echt een MINnaar, al mijn antwoorden worden gemind..
rose
13 jaar geleden
Dat minnen, daar hebben we allemaal last van, Ambertjepaard. Er zijn GV-ers die consequent overal minnen uitdelen, zonder aanziens des persoons.
rose
13 jaar geleden
Hoe heb je overigens gechecked of het resultaat bij jou betrouwbaar was, Ambertjepaard?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom doen ze het dan?
Dan kunnen ze er net zo goed een reactie onder zetten.
rose
13 jaar geleden
Tja, AP, sukkels blijven sukkels...
Een IQ-test op internet is doorgaans niet erg waardevol. Als je echt je IQ wilt testen kun je dat het beste bij MENSA laten doen.

Die hebben ook een (eventueel online) thuistest:

http://www.mensa.nl/lid-worden/doe-de-thuistest

Die geeft een (vrij goede) eerste indicatie.

Toegevoegd na 24 minuten:
Op je toevoeging: Je kunt op school vragen of je een iq-test mag doen, vaak is daar een budget voor.