wat is het beste medicijn op het moment? of ziiten medicijnen tussen de oren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Er is geen 'beste' medicijn. Elke medicijn is voor een ander doel, er is geen wondermiddel dat alles kan genezen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het zit gedeeltelijk tussen de oren, het placebo effect is al bewezen, maar voor sommige ziektes en aandoeningen moet je toch echt een werkend medicijn hebben.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Medicijnen zitten niet tussen je oren. Veel mensen zijn ziek en blij dat er medicijnen zijn die hun mogelijk kunnen helpen te genezen of de pijn te verzachten. Nog steeds is er niet voor elke ziekte een goed medicijn. Onderschat ziektes niet. (kanker, dementie, leukemie enz) maar ook andere ziektes die we kunnen krijgen.
ronron1212
13 jaar geleden
Van nature zijn we geneigd om over ziekten te denken vanuit ons eigen standpunt: wat kunnen we doen om onszelf te redden en de bacillen te doden? Laten we de schurken verpletteren zonder ons af te vragen wat hun motieven zijn! In het algemeen moet je in het leven echter je vijand begrijpen om hem te kunnen verslaan en dat geldt vooral in de geneeskunde.
Laten we daarom beginnen door tijdelijk onze menselijke vooringenomenheid opzij te zetten en ziekte te bekijken vanuit het standpunt van de bacil. Tenslotte zijn micro-organismen evengoed een product van de natuurlijke selectie als wijzelf. Wat voor evolutionair voordeel heeft een bacil door ons op bizarre wijze ziek te maken, door bijvoorbeeld geslachtsziekten of diaree te veroorzaken? En waarom moeten bacillen zich zo ontwikkelen dat ze ons doden? Dat lijkt buitengewoon raadselachtig en zelfdestructief omdat een bacil die zijn gastheer doodt daardoor zichzelf doodt.
In de grond van de zaak evolueren micro-organismen net als andere soorten. De evolutie selecteert de individuen die zich het meest effectief voortplanten en bevordert hun verbreiding naar een gunstige omgeving.

Zonder commentaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
viagra voor al die jagende mensen.