Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar is deze foto gemaakt? In welk land en waar in dat land? Het is een foto van een bron.

Sorry, Deva, ik heb deze foto van een vraag van jou geplukt.

Dit is geen raadsel. Ik ben gewoon benieuwd waar dit in het echt is te zien op de wereld.

Wat zijn overigens de verhoudingen op deze foto? Hoe groot is deze bol (of is het een steen of nog iets anders) (ongeveer)?

Bij het sluiten van de vraag: Dank voor alle antwoorden.

Het is nu echter nog steeds niet helemaal duidelijk waar dit precies is, er van uitgaande dat de foto niet een gephotoshopte afbeelding is. Daarom zal ik geen beste antwoord kiezen.
Aanvulling in 2022: het blijkt bij Castricum te zijn: het is een deel van de waterzuivering in de duinen aldaar. De (bij)naam ervan is 'De Kwal'.

Picture for question
Antoni
14 jaar geleden
in: Overig
2.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen probleem Antoni... ik ben zelf ook benieuwd...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het zou gewoon old faithfull kunnen zijn vlak voor ie gaat spuiten, yellowstone park dus. Maar je laatste opmerking is zeer wezenlijk, het is moeilijk in te schatten omdat je geen flauwe notie heb van de dimensies.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de grassprieten aan de rechterkant (kan ook riet of zo zijn) hebben meestal een bepaalde maximale grootte, ik denk dat je dan toch een aardig eind komt m.b.t. de schaal en de grootte van het object.
Het is zeer goed mogelijk dat deze foto niet genomen is, maar is samengesteld met Photoshop.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk, op zoiets slinks kon ik niet eens komen +1
rechts ie je gewoon het gras, is dit niet gewoon een aangespoelde kwal, anders heeft het iig die grote.

x
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ziet er uit als een geiser die net aan het uitbarsten is. Kan in Amerika zijn in bijvoorbeeld Yellowstone park of in Ijsland. Er zijn verschillende plaatsen op de wereld waar geisers voor komen. Sommige groot, andere klein.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding