Ja heb ik wel ervaring mee. Werkt wat mij betreft prima.
Heb je een speciale vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fedex is wereldwijd de grootste internationale koeriersdienst. De service is, zeker in verhouding van TNT, erg goed. Een punt waar ik niet zo blij mee ben is de brandstoftoeslag die zij berekenen. Deze maand is dat 13,5%. Brandstoftoeslag wordt bij veel koeriersdiensten toegepast. Ik vind dit misleidend omdat de meeste mensen alleen uit gaan van de prijzen zonder toeslagen.
Wanneer je bij de bakker een brood koopt dan berekent deze toch ook geen meeltoeslag.
Brandstof is een essentieel onderdeel van transportkosten. Het risico van wisselende inkoopkosten hoort volgens mij gedragen te worden door de vervoerder. Wanneer prijzen jaarlijks worden aangepast dan kan de brandstof nooit zo veel verschil maken.