Wat is de maximumsnelheid van een politiewagen?

en zijn ze opgevoerd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Dat zal per automerk verschillen, de rijkspolitieauto's zullen sneller zijn dan de stadspolitie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn veel verschillende politiewagens, en er zitten hele snelle tussen. Als je denkt dat je met 225km/uur kunt ontsnappen, dan heb je kans dat het lukt, of kans op pech want er zijn ook beduidend snellere politieauto's.

Maar je kunt ook nog een helicopter treffen met een diender erin... en dan is er geen ontsnappen meer aan.